Cine este în spatele eONG?

05.01.2021

În primăvara anului 2020, vestea anulării olimpiadelor școlare a venit brusc, cu o săptămână înaintea etapei județene la geografie. Astfel, noi, 4 elevi din Ialomița am decis să organizăm o variantă online, prin care să simulăm etapa națională.


Ne-am cunoscut la Olimpiada Națională în 2019, la Târgu Mureș, de unde am plecat cu planul de a ne reîntâlni la fiecare ediție, însă planul s-a dovedit imposibil în anul următor. Deoarece majoritatea concurenților probabil nu cunosc povestea celor din spatele olimpiadei, am realizat scurte prezentări:


Mă numesc Iagăr Vlad-Andrei și, încă din clasa a V-a, cu ajutorul doamnei mele profesoare, care m-a ajutat să dezvolt această pasiune, și am participat an de an la fazele naționale ale 
Concursului Național ,,Terra", iar mai apoi la Olimpiada de Geografie. Astfel, am obținut Mențiune, Premiul al II-lea, respectiv Premiul al III-lea la Concursul Național ,,Terra", iar la ONG 2019, la Tȃrgu-Mureș, am cȃștigat o Mențiune. Aici am descoperit una din cele mai unite și prietenoase comunități, lipsită de competitivitatea dură, des întȃlnită la alte olimpiade, ceea ce a fost cu adevărat surprinzător.  Cu aceeași motivație ca în anii anteriori, am dorit să particip și în primul an de liceu, însă circumstanțele nu ne-au permis. Ȋn același timp, printre pasiunile mele se numără fotografia și călătoriile. (Clasa a X-a, Colegiul Național "Mihai Viteazu" Slobozia)

Numele meu este Niță Eduard-Eugen și Geografia a reprezentat o materie foarte interesantă pentru mine, încă de la începutul clasei a V-a, când am participat la Concursul Național ,,Terra", care mi-a adus prima mea calificare la o fază națională. De atunci, am fost prezent în fiecare an la etapele naționale, atât la cele din cadrul Concursului ,,Terra", unde am obținut Premiile I, al II-la și al III-lea, cât și la cele din cadrul Olimpiadei Naționale de Geografie, unde am câștigat un Premiu Special. De asemenea, am diferite pasiuni, dar cea mai mare o constituie cea pentru fotbal. Echipa mea favorită este FC Barcelona și, ori de cȃte ori am ocazia, le urmăresc meciurile cu sufletul la gură. (Clasa a XI-a, Colegiul Național "Grigore Moisil" Urziceni)

Mă numesc Hangu Armand-Gabriel și pasiunea mea pentru Geografie este extrem de veche. Ȋncă de la vârsta de 7 ani am fost pasionat de hărți și de cartografiere, iar mai târziu și turismul a devenit un domeniu de interes pentru mine. Însă, prima mea participare în domeniul geografiei a reprezentat-o Concursul Național ,,Terra", în clasa a VII-a, când am obținut și calificarea la etapa națională. Până în prezent, am participat la toate etapele naționale ale Olimpiadei Naționale de Geografie: Oradea (2017),  Brăila (2018) și Târgu-Mureș (2019), ediția mea favorită fiind cea de la Oradea, probabil și pentru că a fost prima mea participare, dar și pentru frumusețea orașului. În toate aceste ediții, am reușit să construiesc prietenii noi, pe care nu le-aș fi putut realiza dacă nu exista olimpiada. Am obținut două Premii Speciale în clasele a VIII-a şi a X-a, însă mereu am sperat la mai mult şi am încredere că voi reuşi anul viitor. Pe lângă Geografie, sunt pasionat de fitness şi de sport în general, în special de fotbal. Din păcate, cititul este pasiunea căreia nu reuşesc să îi ofer atât de mult timp cât aș dori. Zona montană a României e preferata mea, iar drumeţiile pe timp de primăvară-vară se simt cu adevărat special. (Clasa a XII-a, Colegiul Național "Mihai Viteazu" Slobozia)

Numele meu este Alexe Gabriel-Nicolae, iar pasiunea mea pentru Geografie are rădăcini vechi, fie că vorbim de studierea unei hărți, a unei cărți sau a unei drumeții. Printre ocaziile prin care pasiunea mea a ieșit în evidență se numără participarea la Concursul Național de Geografie ,,Terra" și la Olimpiada Națională de Geografie. Prima mea participare a fost în clasa a V-a, cȃnd am reușit să mă calific la etapa națională. În următorii doi ani am participat la faza județeană a aceluiași concurs. Prima participare la Olimpiada de Geografie a fost în clasa a VIII-a, la faza județeană. La fel a fost cazul și în clasa a IX-a. Dar în clasa a X-a am reușit să obțin locul I la faza județeană, iar la etapa națională de la Brăila am obținut Premiu Special. Experiența de la Brăila (2018) m-a motivat să mă pregătesc pentru a mă califica și la faza națională din 2019. Astfel, am reușit o nouă calificare la ONG, ajungȃnd la Târgu Mureș. Totodată, același entuziasm l-am avut și în 2020, fiind pregătit pentru potențiala participare la naționala de la București, dar situația actuală nu a mai permis aceasta. Alte pasiuni ale mele sunt istoria, lectura, electronica, ciclismul, nutriția, jocurile video și fitnessul. (Anul I, Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației, Universitatea Politehnica din București)

05.01.2020

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți